21.7.07

nosy pig




flickr photo pagelatest randometi's photo archive



*sigh* Had them all lined up nice for a group shot, but this one nosy pig decided to sniff out my camera just before I clicked.

Anyway, I ordered some second hand Duplo farm items. We had a lot of bricks, a few vehicles, a lot of figures and a boat, but animals were missing in our collection. I got some decent looking cars and a tractor, too. Oh, and it's not for me - it's for the kids. Really.


*zucht* Ze stonden net allemaal goed opgesteld voor de groepsfoto, besluit dat ene nieuwsgierige varkentje om z'n neus in m'n lens te steken net voordat ik klik.

Hoe dan ook, ik heb wat tweedehands Duplo-boerderijdingetjes besteld via Marktplaats. We hadden al heel veel steentjes, wat karretjes, een hoop poppetjes en een boot, maar dieren ontbraken nog aan de verzameling. Ik heb er ook een paar leuke autootjes en een tractortje bij gekocht. O, en het is voor de kinderen, hoor, niet voor mij. Echt niet.