10.11.06

tub




flickr photo pagelatest randometi's photo archive



I ordered a tub today! In a few weeks from now I will live in a house with a real bathtub for the first time in my life...

I made a rendering of my bathroom with the bathroom design software at Saniweb.nl - door, sink, mirror and shower are all in the correct positions.
I used Photoshop to put in scaled photographs of the tub I ordered and of my children.
But I won't pretend I ordered the tub because of the kids - I really wanted it myself!

Ik heb vandaag een ligbad besteld! Over een paar weken zal ik voor het eerst van mijn leven wonen in een huis met een echt bad...

Ik heb een 3D-afbeelding van mijn badkamer gemaakt met de badkamerontwerpsoftware op de site van Saniweb.nl - de posities van de deur, wastafel, spiegel en douche komen met de werkelijkheid overeen.
Met Photoshop heb ik er op schaal foto's in geplakt van het bad dat ik besteld heb en van mijn kinderen.
Maar laat ik niet doen alsof ik het voor het kinderen heb besteld - ik wou dit gewoon zelf!