6.11.06

Esther en Madelief in een Best Klein Badje




flickr photo pagelatest randometi's photo archive



Mijn zus heeft een gratis zitbadje op de kop weten te tikken. Een leuke kans om eens met de kindjes samen in bad te gaan.
Nu weet ik het zeker: Ik wil ook een badkuip. Sterker nog, ik wil een ligbad. Is nog niet zo makkelijk in mijn badkamer van 1.80 bij 1.35...

Esther and Madelief in a Rather Small Bathtub
My sister got a small bath tub for free. A nice opportunity for us to have a bath with the kids.
And now I am sure: I want a bath tub, too. Actually I want a full size one you can actually lie down in. It won't be very easy to find one that fits in my bathroom, which is just 1.80 * 1.35 meters...



Also, check out the hilarious picture Esther took of me & Karel in the same little tub:

bad