25.9.06

two men




flickr photo pagelatest randometi's photo archive



Wouter, Laura and their big son Rob visited us today. This image shows the two men in a heroic pose.
Wouter, Laura en hun grote zoon Rob bezochten ons vandaag. Op deze foto de twee mannen in een heldhaftige pose.

We did a whole series of these on my terrace. Some were quite good, I will post them later. But I particularly liked this one - also because of the big challenge it was for me.
The picture was rubbish. It was out of focus and the lighting was bad. A picture to delete immediately - but I decided to photoshop it. Click below to see the (scaled down) off-camera version

We hebben een hele serie van deze gemaakt op mijn terras. Sommige waren best wel goed, die zal ik nog wel posten. Maar mijn oog viel vooral op deze - ook omdat het nogal een uitdaging was.
De foto was namelijk prut met een rietje. Hij was onscherp en slecht belicht. Een foto om gelijk weg te gooien - maar ik heb hem gefotoshopt. Klik op het plaatje hieronder om de (verkleinde) originele versie te zien.