24.8.06

posing with the twins' fanclub




flickr photo pagelatest randometi's photo archive



We gingen met de baby's naar buiten om gyros te gaan halen (voor onszelf natuurlijk). Natuurlijk vlogen de kinderen uit de straat op ons af om de baby's te zien.
Ze waren op hun armen aan het schrijven en ik mocht de namen van Karel en Madelief op hun handen zetten.
Nog leuker dan de baby's vonden ze overigens mijn camera. Ze verdrongen zich om te poseren. Ik heb driftig in het rond gekiekt en later de best geslaagde wat opgepoetst. Hier staan vier stuks zich te verdringen om met mij op de foto te mogen - de camera wordt gehanteerd door nog een jongedame.

We went out with the babies to get some fast food (for ourselves, of course). Of course the kids from the street flocked around us and wanted to see the babies.
They had been writing on their arms and they let me write Karel and Madelief on their hands.
They seemed to like my camera even better than the babies, they all wanted to pose. I took tons of quick snapshots and later brushed up the best ones - in this shot, they are flocking around me because they want to be in the picture with me. Another little girl was holding the camera.