19.7.06

How They Came To Us




flickr photo pagelatest randometi's photo archive



I assume nobody wants to see pictures of the delivery. Which is good because I didn't take any. It's better to just believe the storks brought them to us.

The delivery was ultra fast and not entirely painless. The waters broke at 7PM on July 11, the contractions started around midnight, and at 4:30 AM we had two beautiful and healthy children. We could not be happier.

There are, of course, plenty pictures of our babies, taken during our week spent in hospital. I will show you a few in the following days.

At this moment, me, Esther and Karel are home. Madelief is still in hospital and will be home a few days from now, we hope.

We are trying to take things one day at a time - it is a bit (okay, a lot) of a hassle to divide time between home, hospital, Karel and Madelief. Esther will only visit Madelief if she's up to it - at the moment, getting the rest she needs is first priority.

I don't have much time to look at your pictures - but keep having a look at mine, from tomorrow I will proudly show you our two beautiful children.



Ik neem aan dat niemand foto's van de bevalling wil zien. Dat komt goed uit, want die heb ik ook niet. Soms is het maar beter om in sprookjes te geloven.

De bevalling was ultrasnel en niet geheel en al pijnloos. De vliezen braken op 11 juli om 19 uur, rond middernacht begonnen de weeën en om half vijf 's morgens waren we de trotse ouders van twee gezonde baby's. We zouden niet gelukkiger kunnen zijn.

Er zijn, natuurlijk, heel veel foto's van onze baby's, van de week dat we in het ziekenhuis waren. Ik zal er de komende dagen een paar laten zien.

Nu ben ik thuis met Esther en Karel, maar Madelief is nog in het ziekenhuis. Hopelijk mag zij over een paar dagen ook naar huis.

We proberen alles dag voor dag te bekijken - het is een beetje (oké, heel erg) lastig om onze tijd te verdelen onder thuis en ziekenhuis, Karel en Madelief. Esther zal Madelief alleen bezoeken als ze dat aankan - op dit moment is het belangrijker dat ze de rust krijgt die ze nodig heeft.

Ik heb niet veel tijd om naar je foto's te kijken - maar hou mijn site in de gaten, vanaf morgen zal ik vol trots onze twee mooie kinderen tonen.