8.4.06

my picture will be on display




flickr photo pagelatest randometi's photo archive



This is the cleared area close to where I live. Until they start building new houses here, local artists get a chance to dislay their work on large panels.
I made a special compilation of 27 pictures from my Handcastle Project which I took in our neighborhood. Next month it will be on one of these panels.
[My house is just behind the old houses on the other side of the street]

Mijn foto wordt tentoongesteld
Dit is het braakliggende terrein nabij mijn huis op de Kop van Lombok. Totdat de nieuwbouw begint, mogen plaatselijke kunstenaars hun werk tentoonstellen op grote borden aan het bouwhek.
Ik heb een speciale complicate van 27 foto's gemaakt van mijn Handkasteel-project, genomen in Lombok op bevrijdingsdag vorig jaar. Volgende maand te zien op een van deze panelen!
[mijn huis staat net achter de oude huizen aan de overkant van de straat]

Lees meer over het Lombokunst-project - Read more about this project (Dutch)