16.3.06




flickr photo pagelatestrandometi's photo archive



I just found out that Flickr offers the option to integrate random pictures from Flickr into your website.
So I created a page with four random pictures from my Photostream. You can reload it forever to get more, too.
Click here to check it out!
If you want to create your own random page, feel free to copy my idea, or drop me a line if you need help.

Onlangs kwam ik erachter dat Flickr de mogelijkheid biedt om random-foto's van Flickr in je website te integreren.
Dus heb ik een pagina gemaakt met vier random foto's van mijn photostream. Zolang je die pagina blijft vernieuwen, krijg je meer foto's.
Klik hier maar eens om het te bekijken.
Als je zelf ook een random pagina wilt maken, aarzel dan niet om mijn idee te jatten, of stuur me een berichtje als je er hulp bij nodig hebt.