1.11.05

herfst / speed


«««previous««« flickr»»»next»»»



My 200th picture on this site illustrates the speed at which things are happening.

Also, it's a reaction to Ivan's picture who did the same effect in photoshop.

I made mine with my hand zoom and long exposure. But I admit using some color, sharpness and gradient tools on the computer afterwards. (A forest at 4PM in autumn at bad weather does not have very good light...)

Mijn 200ste foto op deze site laat zien met wat voor snelheid alles gebeurt.

Het is ook een reactie op Ivans foto die hetzelfde effect uit Photoshop toverde.

Ik heb de mijne gemaakt met mijn handzoom en lange sluitertijd Maar ik geef toe dat ik wel op de computer met kleuren, scherpte en gradients heb lopen spelen. (Een bos om 4 uur 's middags in de herfst bij slecht weer heeft namelijk geen erg mooi licht...)