29.10.05

vleutenseweg 1


«««previous««« flickr»»»next»»»



The low sun reflecting in the windows of the 'english cottage' style houses in New England, Utrecht.

The Vleutenseweg is one of the main roads out of town. It lies in between Lombok and New England.

The crane is standing in the spot where Esther and me first lived together, in 1998 *sigh* if it were up to me, I'd still live there... see next picture.

De laagstaande zon schittert in de ramen van de 'english cottage' stijl huizen in Nieuw Engeland, in Utrecht.

De Vleutenseweg is een van de
hoofduitvalswegen van de stad. Hij ligt tussen Lombok en Nieuw Engeland.

De kraan staat op de plek waar Esther en ik voor het eerst gingen samenwonen, in 1998 *zucht* had het aan mij gelegen dan had ik daar nog gewoond... zie volgende foto.