16.4.05

esther bij de kapper - getting a haircut



ik bewerkte mijn foto's altijd met Micrografx Picture Publisher. maar nu ik windows XP heb, doet die het niet meer... Photoshop heb ik wel maar ik krijg daar altijd zo'n puntmuts van. dus heb ik vandaag the Gimp gedownload... dit is mijn eerste knutselwerkje. plaatjes plakken gaat nog niet zo soepeltjes als ik gewend was - zal de truukjes nog moeten leren denk ik.

PS die kapper knipt bij d'r eigen thuis...

i used to edit my images with Micrografx Picture Publisher. but now i have windows XP, and Picture Publisher doesn't work anymore... i have Photoshop but i never liked working with it. today i downloaded the Gimp... this is my first effort. pasting images is not as easy as it used to be - will have to learn the new tricks is guess.

PS our hairdresser gives haircuts in the comfort of her own house...